10 Kreditů na technickou podporu

1 000  bez DPH
Zákaznické body: 10 bodů
+

Kreditová podpora

Za zakoupené kredity na www.cs-cart.cz lze kdykoliv založit požadavek, který bude řešen našimi techniky. Dle rozsahu a složitosti Vám bude poté odečten příslušný počet kreditů.

  • 5 kreditů:
    • Dotaz - vysvětlení standartní funkcionality a obecné dotazy (ne problémy)
    • Změna nastavení
  • 10 kreditů
    • Řešení incidentů
    • Rozsáhlejší konzultace a dotazy
  • 20 kreditů
    • Složitější šetření a analýza problémů
  • >20 kreditů
    • Řešení problémů a změny jsou naceňovány samostatně

 

Typy požadavků

Dotaz - běžný dotaz na odbornou konzultaci

Incident - je požadavek, když systém vybočuje z běžného, funkčního stavu tj. chyba.

Změna - je požadavek na změnu systému, provedení servisního úkonu či změnu funkcionality

Problém - problém vznikne z jednoho či více incidentů, pokud není známá příčina chybového stavu

 

Obecná pravidla pro požadavky

  • V jednom požadavku smí být řešen pouze jeden dotaz/incident/problém/změna. Operátor v případě nutnosti založí nový požadavek.
  • Požadavky jsou přijímany přes formulář na www.cs-cart.cz popř. přes emailovou adresu ino@cs-cart.cz
  • Pokud chcete uplatit kredity získané za koupi licence od CS-Cart.com, využíjte prosím tento formulář.

 

10 Kreditů od naší podpory CS-Cart.cz. Podporu oplatníte přes Váš profil na cs-cart.cz po zaregistrování.